Wikia

Update Dit artikel of sectie is genomineerd voor een update update
Het volgende moet specifiek worden upgedate:Nieuwe bronnen.
Je kan De Rode Ridder Wiki helpen bij: updating it.
Update
BijSint-Joris

Bij Sint-Joris

"Marc Legendre heeft zojuist de eerste cyclus van de vernieuwde Rode Ridder beëindigd (het zijn acht delen geworden) en voelt zich nu een beetje in feeststemming."
Marc Legendre op Facebook - 3 Maart 2017[src]

Het Offer is een opkomend Rode Ridder album en de 256ste strip van De Rode Ridder.

Belangrijke evenementen

Verhaallijn

"Johan en Allis hebben een schuilplaats gezocht in een slot dat hen alles behalve veiligheid biedt. De keuze die ze moeten maken is onmenselijk en wreed. Lancelot en Mordred snellen hun goede vriend te hulp, maar wat ze aantreffen is niet wat ze verwachtten." [1]

Debuut

Blue Glass Arrow Hoofd artikel: Debuut

Verschijningen

Personages

Meesterbrein

Blue Glass Arrow Hoofd artikel: Meesterbrein

Wetenswaardigheden

Achter de schermen

  • Direct nadat Fabio Bono klaar was met het vorige album, De Heks en Merlijn ging hij verder op 12 Mei 2017 aan de tekeningen van album 256 werken.
  • Op 6 Juni 2017 plaatste Fabio Bono op zijn Facebook 2 tekeningen van Johan en een meisje. In zijn bericht plakte hij de volgende mensen aan vast: Marc Legendre, Dimitri Fogolin en Station7.
  • Op 3 Augustus 2017 bevestigde Fabio Bono tegen Station7 op Facebook dat hij al 25 pagina's afhad. Hierna moest hij nog 5 pagina's tekenen.
  • Op 26 Augustus 2017 bevestigde Fabio Bono op Facebook dat hij bezig was de laatste pagina van Het Offer helemaal af te tekenen.
  • Op 7 September 2017 had Fabio Bono een tekening erop gezet samen met De Heks en Merlijn. Op deze tekening hield Malfrat een mes tegen Allis's keel aan.

Verwijzingen en notities